Selectia de bancuri

Un baietel il intreaba pe tatal lui:
"Tati cat costa sa te casatoresti?.
Tatal i-a raspuns:
"Nu stiu fiule, inca platesc".
---------------------------------
- Tati, este adevarat ca in unele parti din Africa , un barbat nu isi cunoaste sotia pana nu se casatoresc?
- Asta se intampla peste tot fiule.
-----------------------------------
Nu am cunoscut fericirea adevarata pana nu m-am casatorit.
Pe urma a fost prea tarziu.
----------------------------------
Niciodata nu te culca nervos. Ramai sa termini cearta.
-------------------------------------
Secretul casniciei perfecte ramane un secret.
-------------------------------------
Nu am mai vorbit cu sotia mea de 18 luni - nu imi place sa o intrerup.
----------------------------------------
Unui barbat i s-a furat cardul de credit.
Nu a depus plangere deoarece hotul cheltuia mai putin decat nevasta-sa.
----------------------------------------
Sotia: "Mai bine ma casatoream cu dracul!"
Sotul: "Aiurea, scumpo! Casatoria intre rudele de sange este interzisa!"
------------------------------------------
Cum trece un EMO fraudulos granita?
In mai multe pungi de plastic!
-------------------------------------------
Ps. Multumesc Daniela Zamostean

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru voi, sotii si mame, cu dragoste!

Parfumul zodiei tale