Cateva Vanghelisme

“Sumele alocate transportului in comun sunt infirme”.
“Am castigat procesele pe toate liniile”.
“Echipa PSD care am avut o serie de probleme cu ei”.
“Transportul in comun care mergem”.
“Eu sunt bun din Ferentari pana in Calea Victoriei”.
“De la PNA am primit neurmarirea inceperii penale”.
“S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar”.
“E adevarat ca nu am studiile primarului Parisului si nici ale domnului primar Caldarescu care ati spus dumneavoastra (in context era vorba despre scriitorul Mircea Cartarescu). Pot sa conduc chiar mai bun ca amandoi la un loc”.
“Sunt un om pamantean si ma intereseaza decat Bucurestiul si atat”.
“Da’ de ce in discutia cu mine acuma, de ce nu ati gasit exact unde am gresit pana acum? De ce nu ati gresit nimic? De unde?”
“Avand o relatie foarte buna cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoara de romana...”
"Acel tanar care s-a transformat in 300 este vorba de unul singur".
"Deci mananci, existi".
"Sunt atat de nervos si de suparat, incat nu vorbesc decat administrativ."
"Gigi Becali este un om uman".
"Si-ntr-un pom daca ma puneti, eu am puncte de vedere."
"Vocea mea se va face auzita oriunde. Si pe sub apa."
"Avem nevoie de lideri adevarati, nu de maimutoi implementati."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru voi, sotii si mame, cu dragoste!

Parfumul zodiei tale