Selectia de bancuri

Profesorul de matematica Grigore Moisil, la o ora de matematica.
Dupa ce a citit prostiile pe care le-a debitat unul dintre studenti intr-o lucrare, il cheama pe studentul respectiv la el, il pupa pe frunte si zice:
- Tu poti sa te lauzi la toata lumea ca profesorul Grigore Moisil te-a pupat in cur, ca asta nu-i cap!
*****
Intr-o seara, Alinuta cere mamei voie sa mearga la discoteca.
- Bine, dar sa ai grija sa nu lasi nici un baiat sa sa urce pe tine!
- Bine mama !
Dupa ce a venit de la discoteca , mama a intrebat-o :
- Alinuta, s-a urcat vreun baiat pe tine?
- Nu mama, dar ce, eu sunt proasta? M-am urcat eu pe ei!
*****
Toti oamenii de stiinta jucau ascunsa in Rai.
Se pune Einstein si incepe sa numere.
Toti se ascund pe unde gasesc, numai Newton ia o creta, traseaza un patrat cu latura de 1 m si se aseaza in mijlocul lui.
Dupa ce termina de numarat, Einstein se intoarce si, binenteles il vede pe Newton:
Einstein: - Te-am vazut. Tu esti Newton.
Newton: - Imi pare rau, dar nu sunt eu.
Einstein: - Cum adica nu esti tu? Te cunosc f bine. Esti Newton.
Newton: - Ia priveste mai atent. Ce vezi?
Einstein: - Tu in mijlocul unui patrat cu latura de 1 m.
Newton: - Pai si ce inseamna Newton pe metru patrat?
Einstein: - Pascal.
Newton: - Pai vezi, el e!
*****

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru voi, sotii si mame, cu dragoste!

Parfumul zodiei tale