Bancuri Bancuri :)) :))

- John!
- Da, sir!
- Unde este cainele?
- Facea politica si l-am impuscat!
- Cum ti-ai dat tu seama ca facea politica?
- Manca rahat in gradina.
*****
Un barbat se plimba agitat, de vreo 10 minute, in fata unei gradinite Educatoarea:
- Buna ziua! Asteptati un copil?
Barbatul:
- Nu doamna, asa sunt eu, mai gras!!!
*****
Doi prieteni se refugiaza din cauza ploii intr-un bar. Isi beau ei berile in liniste, in timp ce privesc pe geam.
- E binevenita ploaia asta pentru pamant, spuse unul dintre ei. Totul va renaste acum.
- Nu ma speria! spune celalalt. Tocmai mi-am inmormantat soacra...
*****
Bula ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
- Am luat 2 la matematica azi...
- Ce s-a intamplat?
- Pai m-a intrebat profesorul "Cat fac 3 x 2?" si eu am spus "6".
- Pai e corect!
- Stiu, dupa care m-a intrebat: "Cat fac 2 x 3?"
- Si care p**a mea e diferenta?
- Asta am spus si eu...
*****
- Dom' doctor, cred cã am probleme cu ochii.
- De ce credeti asta, domnule?
- Pãi, de cînd m-am cãsãtorit nu mai vãd un ban prin casã...
*****
Copilasul vede dimineata cum din baia sa iese un tinar atletic, numai in chiloti.
- Tu esti noul baby sitter? - intreaba pustiul.
- Nu... Eu sunt noul mother-fucker!
*****
Ps.Multumesc Marcel Parvu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru voi, sotii si mame, cu dragoste!

Parfumul zodiei tale